Onsdag!

      Postat 2011-03-23 , klockan 19:46:12
Jag å S har haft en mysdag i dag på förmiddagen.. Först var vi med Ebba på BVC, hon väger du lite mer än 5 kg våran lilla knubbis.. hon fick sin första spruta också :/ å som hon grät :/ lillplummsan! Sen for vi tre på stan å gick runt å strosade.. toppen mysigt hade vi iaf vi hittade inget som va nå vidare skoj men S va in på Boa å köpte lite öl åt sig själv å Johan :)

Efter de for vi bort på Ica å handlade super goa mackor som vi sedan åt hemma :) myspys..
Sen passade faktiskt jag på å vila/sova ända fram tills de va dags att hämta Elsing på dagis :)
Lite skolarbete har man hunnit med iaf idag, har skickat in mina frågeställningar så inväntar nu svar från läraren om vad hon tycker om den sen äre bara att ta i tu med litteraturen :)
Ja ni nu i kväll så tror jag att ja ska lägga igen ögonen ganska tidigt är svin trött av någon konstig anledning, båda barnen sover toppen bra men något gör mig ändå så väldans trött :S Simon ska umgås med Johan här hemma ta någon öl å spela lite tvspel tror jag att de är tänk! :) så jag hoppas att dom får trevligt!!

Nää ni nu ska ja slöa framför tradera ett tag å sen sova :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0