Blandade känslor!

      Postat 2011-05-03 , klockan 20:05:46
I morgon har jag bara tre dagar kvar på min praktik sen har jag gjort mina fem veckor. Å det är med väldigt blandade känslor..kommer vara skönt flr det innebär att jag kan slutföra alla uppgifter å sen att det bara är 3-4 veckor kvar till SOMMARLOVET!! men fruktansvärt tråkigt för jag kommer vekligen sakna alla ur gulliga barn och all gullig personal, och S kommer börja jobba måndagen efter jag gått på sommarlov så han kommer man inte träffa mer än nu:(

Allt är bra med oss här hemma, tiden bara springer i väg på sistaapril vart Ebba hela fyra månader å fick smaka pure första gågen! Va kanske ingen hit enligt henne men Elsa tyckte det var lika gott som när hon va liten :D Elsahar blivit en stor tjej och sover i en stor säng. Läggningarna är fruktansvärda men när hon väl sover så sover hon hela natten i egen stor säng :)

Nää ni nu ska ja försökafå någon värme i kroppen å sen ska ja sova :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0