Fredag!

      Postat 2011-05-27 , klockan 08:13:01
Vet ni vad igår fick jag mitt efterlängtade sommarlov :)
Lr ja har ju rapporten som ska färdigställas å skickas in senast söndag nästa vecka men den är ju iprincip klar så jag säger att jag har Sommarlov för jag behöver inte besöka skolan nå mer förän i Augusti!.. Idag så ska jag å några till från skolan ut :) vi ska käkago middag å fira att vi har varit så jälva duktiga å läst ett år av våran utbildning!

Ja ni de här med läggningen av Elsa görfaan mig gråhårig!! Spjälsängen är upptagen igen för det gick bara inte att få henne att sova i den stora sängen. jag å S höll på å bli tokiga.. men nu har hon kommit på att ta hon av sig pyjamasen å sen blöjan då måste jag å S lyft upp henne!! jag blir såsjukt frustrerad för jag vet inte vad jag ska göra..kanju inte bara strunta i att hon ta av sig blöjan för de slutar ju med att hon kissar i sängen å då blir de 10 gånger mer jobb!! :/ Tips någon?? har någon någongång haft en unge som bara vägrar sova?? hur löste ni de??

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0