Fredag :)

      Postat 2011-05-20 , klockan 10:16:37
Nu är de fredag nästan alla mina skoluppfifter är klara jag har några små saker kvar att göra.. sen äre bara nästa vecka tis-tor sen ni!! Sen har jag SOMMARLOV :D:D:D
Fattar ni vad jag längtar, ska bara gosa med barnen å må gott i sommar :) Ta de lungt å slippa stressa!! Vet ni de skulle inte göra mig något om de regnade hela sommaren, bara att få kunna slappna av å inte ha en jävla massa måsten ska bli skönt :)

I morgon ska Elsa sova hos sin Farmor å Farfar å Ebba ska vara med sin moster Isa här hemma :) För jag å S ska unna oss en kväll med våra vänner:) Linda fyllde år i går så vi ska fira henne lite :)ska bli fruktansvärt roligt :)

Nää ni nu ska ja hälla i mig kaffet å sen ska helafamiljen gå ut ett tag :)

Kommentarer
Linda skriver:

Ses imorgon ! :D

Kommer bli skoj :)

2011-05-20 , 16:14:46
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0