Godkväll!

      Postat 2011-05-16 , klockan 22:41:30
Idag har Elsa ätit ganska bra :)
Hon har dock ingen ork, vi testade gå ut förut idag tog tillåmed fram en stor hink med vatten till henne, men de varade bara i fem min knappt innan hon ville gå in å lägga sig på soffan :/ Jag förstår henne för jag vet själv hur slut man är efter man haft magsjuka bara en dag..tänk er då onsdag-fredag.. å inte få behålla något alls + en natt på sjukhus! Lillgumman!

Vart glatt överaskad idag iaf ringde upp flrsäkringsbolaget för att tala om att elsa varit på sjukhus å att jag ville ha de 400 kr som man ska få då! Visade sig att dom ska sätta in 1400 :) Va tydligen 600 i en gångs summa när man skrivs in + 400 per dag å eftersom vi kom in på fredagen så räknas de som en dag å lördagen som en dag :) Ibland blir man förvårad hade räknat med att de skulle tjafsa om något så att vi inte skulle få något :) men måste verkligen säga att de funkade skit bra!! Vi har barnen försäkrade genom TryggHansa :)

Nää ni nu sover äntligen Ebba också så ska passa på att slappa innan jag ska sova :) i morgon blire massa plugg! Kan ni fatta att jag snart läst ett år redan! :) bara 2½ år kvar :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0