Trött!

      Postat 2011-05-12 , klockan 12:35:39
Kan säga att jag är lagomt trött idag :/ gick å la mig vid halv fem fem å klev upp strax efter sju :/
Ringde å pratade med BVC i morse.. de trodde att kräkningarna var en rektion på vaciinet hon fick i förrgår! Det va skönt å höra.. men jag har ringt dom igen nu å hoppas de ringer upp snart, för Elsa är helt kräkfri så länge hon inte får något å äta lr dricka men så fort man ger henne minsta Lilla så spyr hon :( kan gå timmar i mellen!! Ursa min Lilla älskling ska inte behöva vara sjuk om jag hade kunnat hade jag varit sjuk istället!!! S och Elsa sover just nu, jag sitter upp med Ebba. :) Är så otroligt glad å tacksam för att den ungen är dne gladaste bebis som finns och som inte kräver så mkt :)

Älskar hela min familj <3

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0