GAHHH....

      Postat 2011-11-22 , klockan 17:13:40
Det är väl helvete å faan att man ska vara död innan man får hjälp på sjukhus idag...
Jag blir så jävla förbannad... Jag vet att min dotter får feber å utslag till å från men vet inte varför... det läkaren berättar är att " Din dotter verkar få feber till och från och med febern kommer utslag...

Jaa men berätta något jag inte vet... VARFÖR får hon de.. ja de hade dom ju självklart inte den blekaste om!!! suck.. Läkaren berättade gulligt för mig att vi skulle avvakta å fick hon febertoppar under morgondagen också så skulle vi komma tillbaka för att ta prover... ÄR DET NÅGON JÄVEL SOM SKOJAR MED MIG??? om vi är där idag varför i helvete ska vi komma tebax i morgon å ta prover varför inte ta dem medans vi är där???

SOm sagt man ska FAAN vara död innan dom gör något.. jag vill inte tro att läkarna är så jävla kännslo kalla som dom verkar...men ibland undrar man..

Jaa så de blir till att avvakta tills i morgon, sjukt frustrerande.. hmm.. jaa..

Idag på förmiddagen smet jag å Ebba i väg på ÖppnaFörskolan tillsammans med Linda å Hampus :) Ebba va mkt modigare denna gång och kröp ifrån mig flera gånger :) Min stora tjej :)

Nää ni nu ska vi äta Pizza här hemma (Elsa som bestämt mat) :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0