Godkväll mina kära läsare.

      Postat 2011-11-22 , klockan 22:12:28

Elsa sover äntligen, hon är mycket piggare nu i kväll :) Febern håller sig borta vilket vi är jätte glada över men jag vågar ännu inte hoppas på för mkt.. Ebba?? jaa hon sitter i sin säng å ropar på sin syster.. - Ella ella.. missnöjet är stort över att syster somnat före henne.. haha.. sötunge..

Känns som om jag just nu är inne i en väldigt jobbig period allt kommer samtidigt... men har beslutat ikväll efter att Elsa sa - Mamma jag älskar dig, å i mojon okså.. att försöka att se till de som är bra å de som går bra just nu :) de negativa å jobbiga tar jag allt eftersom å de får gå som de går.. :) Ingen mår bättre av att jag stressar.. å va är det värsta som kan hända? att ja få en omtenta?? Nää.. att jag går runt å mår piss dåligt för gör jag de är jag ingen bra mamma till mina barn...

Jaa ni snart är Älskade S hemma :) Hoppas Ebba somnar före så vi får rå om varandra lite innan vi ska sova.. Känns som om de va en evighet sen vi kunde sitta å se på tv lr bara små prata!!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0