Hejsan!

      Postat 2011-11-21 , klockan 22:30:50

Jaa ni här hemma härjar en märklig sjukdom som ingen tycks veta vad de är.. Började i fredags med att Elsa fick hög feber å utslag över hela kroppen... på 30 min va både febern å utslagen borta .. :S å så har de hållt på hela helgen även idag ... ha suttit i telefonen halva dagen med olika människor som ska kunna sånt här.. men ingen har en aning om vad de kan vara så alla skickar oss bara runt.. lyckades iaf få en tid på barnmottagningen i morgon kl 14.00...Har gjort som dom bad mig om, dvs att fotografera utslagen nu i kväll när hon fick dem... så ifall hon inte har några i morgon när vi ska dit så får dom iaf se hur dom ser ut när dom blossar upp!!... sånt här gör mig väldigt nervös... å sjukt stressad.. å som om inte de hade varit nog håller Ebba på å få tänder så hon ha skreke hela dagen... extra mkt när jag försökt pyssla om Elsa eftersom de har visat sig att hon är väldigt svartsjuk när de kommer till å dela med sig av sin mor.. (hm.. brukar inte de vara förstabarnetsyndrom??).. skitsamma så sover inget av barnen ännu... dom turas om å väcka varandra... åååå... trött som faan är jag eftersom jag sov dåligt i natt då Elsa va vaken då också... någon som vet vad dessa prickar kan vara?? hon är inte sjuk i övrigt... alltså inge snor eller hosta lr nå sånt.. bara feber å prickar som kommer å går som de vill... ena stunden är hon sig själv å hur pigg som hellst för att 10 min senare ha hög feber å utslag :S väldigt förvirrande...

Ha trots detta lyckas hjälpa till lite med B-uppsatsen som jag och Frida ska skriva... ångest!! borde göra mkt mer.. men kan inte dela på mig.... jag är ingen bra studiekamrat just nu... urs.. ångest... ÅNGESTÅNGEST... jaa de är mitt liv byggt på just nu... men de är bara å bryta ihop å komma igen i morgon...

Håll tummar å tår för att vi får svar i morgon HATAR denna ovishet....


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0