Måndag.

      Postat 2011-11-14 , klockan 11:56:25
Jaa nu är vi verkligen tillbaka till verkligheten.. Elsa är på dagis, S jobbar å jag å Ebba pluggar hemma :)
Snart får även Ebba börja dagis, i början av Januari är de sagt att hon har sin plats.. ska bli hur skönt som hellst å kunna plugga riktigt på dagarna.. så kanske jag slipper sitta på kvällarna också!

Igår var det ju Farsdag. hmm.. jaa vet inte vad jag tycker om den dagen.. känns som  lite onödig jag tycker vi ska visa att vi uppskattar våran mor å far varje dag å inte ösa över dem kärlek å pressenter en dag bara för att de ska göras.. så här hemma firar vi inte den dagen nå speciellt.. jag å elsa bakade lite muffins å så fikade hela familjen men annars så gjorde vi inget speciellt :)

Nää ni nu ut med Frank å sen pluuuuugg!!!

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0