:/

      Postat 2012-04-03 , klockan 20:33:01

Känns som vi är tebax på ruta ett igen!!
Vi har haft en sån underbar period här hemma, inge bråk, skrik, grin lr kvällar där man somnat ovänner.. Å som en blixt från klar blå himmel så va vi tebax igen.. efter nästan en timmas bråk med fröken Elsa sover hon äntligen.. men jag sitter här men ångset och rivmärken i ansiktet... för det sista vi gjorde innan hon somnade vara att bråka... å när hon blir så där arg å bara slåss vad kan man göra som vuxen?? förmodligen tusen saker men i den sekunden kommer jag inte på något alls.. mer än att hålla upp armen å skydda mitt ansikte :( å till sist så skriker jag åt henne :( å de är inte de jag vill.. åååå.. men jag vet att det bara är perioder och att de är övergående.. frågan är bara hur lång perioden ska vara denna gång!?.. S är på hockey i kväll vilket innebär att jag har tampats med henne själv.. känns som en käfftsmäll.. allt har varit så bra så länge nu.. hmm.. jaja är väl bara att försöka komma tillbax upp på spåret igen ...

Undra vad de är som utlöser dessa arga perioder.. !?..
Hon har pratat väldigt mycket om vår förra hund Pillis ett tag.. kanske är det så att hon fortfarande sörjer honom!? kanske kanske kanske.. bara en massa kanske.. jag vill veta vad som utlöser perioderna och vad jag kan göra för att förhindra dom eller vad jag kan göra för att göra det så smärtfritt för alla parter medans perioderna äger rum..

hmm.. lä väl inte komma på något i kväll iaf.. så gräver ner mig i en skolbok så länge tills S kommer hem.. Ha kommit på att skolan är min avkoppling.. visst låter det konstigt.. kan va skit stressad över skolan men de är ändå en avkoppling.. för när jag sitter å läser en bok så måste jag vara konsentrerad till 100% på bara boken å då kan ja inte grubbla över så mkt annat..


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0