Jag är såå jävla bra!!!

      Postat 2012-04-12 , klockan 20:44:35

Vet ni? jag skäms inte äns lite för att säga de idag. . . :)
Utan nu i kväll när jag har krypit ner i soffan har jag givit mig själv en stor klapp på axeln å talat om för mig själv att jag är grymt bra på allt :D haha.. allt kanske är en överdrift, men just nu, i kväll så känns de som om jag kan klara vad faan som hällst.. å jag hoppas att den känslan inte försvinner än på ett tag :) Å nu undrar ni säkert vad de är som har fått mig att känna så? joo fick resultatet av den där jävla salstentan som jag knappt hade någon tid att plugga till, som jag satt uppe på kvällarna å grät över för jag var säker på att jag skulle kugga mig! men vet ni vad?? jag klarade mig .. jag blev godkänd :D Så just denna kväll är jag otroligt stolt över att jag lyckas om och om igen.. jag pluggar heltid å har gjort de i snart 4 terminer.. när jag började plugga hade Elsa precis fyllt 1 och jag var gravid med ebba.. ebba kom å jag fortsatte att plugga trots de :) å nu har jag som sagt snart läst klart min fjärde termin å de har gått otroligt bra.. en ända omtenta på hela tiden allt annat godkännt :D de ni :)
Nää nu tänker jag inte sitta här å skryta nå mer om mig själv i kväll :P men bara så ni vet just i kväll kan ingen ta ifrån mig detta :P å imorgon kommer också blir en helt hysteriskt bra dag :) för den ska tillbringas med underbara vänner och familj! från morgon till natt :P


Kommentarer
Sara skriver:

Tycker också att du gör det bra :) en riktig super mamma! Kämpa på! Kramar:)

2012-04-13 , 03:01:08
Hemsida/Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0