Onsdag!

      Postat 2012-04-18 , klockan 20:10:05

Redan onsdag.. dagarna bara springer iväg känns de som :(
Idag hade vi innedag i skolan, typ två timmar på eftermiddagen.. så förmiddagen va tillängnat till å plugga (de va iaf planen) men icke.. jag slöade hela dagen i soffan typ.. försökte vila bort min jävla huvudvärk som jag haft i två dagar.. men den gav inte med sig å har inte gjort de än.. :/ vet iof vad de beror på .. har börjat med GI igen.. började i måndags.. så de är socker abstinensen som satt in :( vet att efter denna vecka så bör den släppa bara att härda ut..

Shit snart är skolan slut också.. V. 16 nu.. fredag  V.22 går jag på sommar lov :) sköt men som sagt så måste jag försöka hitta nå jobb tills dess :) håll tummarna för att det går :)

Nä nu mysa ner mig i soffan :) Ny innedag i skolan i morgon :) 
 


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0