Sista April :D

      Postat 2012-04-30 , klockan 08:20:05

Idag äre måndag igen, shit va tiden springer iväg just nu.. Jag har vägningsdag i dag också.. å denna vecka så har jag gått ner 1½ kg till :) så sammanlagt tre Kg :D skit bra de..
Igår va vi ute nästan hela dagen å kvällen, de va underbart väder ute å man får bara inte sitta inne å uggla sånna dagar....Till Middag fixade jag GI lasange åt alla i familjen :) vanligtvis äre ju bara jag som äter GI men tyckta att igår så kunde hela familjen få smaka :) de va blandat resultat .. jag å S tyckte faktikst att det var rätt gott, men barnen åt inte speciellt mkt.. :/ kan ju iof ha å göra med att de är förkylda så att de inte hade någon matlust .. jag vet inte alls.. Iaf så va de super änkelt att göra :)
* Bara bryna på lite lök å vitlök i stekpannan,
* Bryn på köttfärsen
* skär upp en squars efter långsidan.
* Lägg ett lager squars i botten på med köttfärs å riven ost, sen ett till lager squars å kött färs.
* Avsluta med att hällsa på grädde över allt och mkt mkt ost
* Låt stå i ungnen till osten fått färg :D

Änkelt å gott :D
Hoppas ni alla får en fin sista april :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0