Som jag har saknat dig Fredag :)

      Postat 2012-04-20 , klockan 20:08:59

Jaa nu är äntligen inneveckan över och de är hela fem veckor till nästa :) å vet ni?? då äre sista veckan i skolan å sen äre SOMMARLOV :) i förrgår satt jag å skickade in CV å ansökte om tre olika jobb, å idag va jag in på en förskola här i stan och lämnade mitt CV, å personalen på den förskolan var verkligen positiva till att jag kom.. dom sa att dom verkligen behövde personal å att dom skulle lägga lappen så all personal kunde se den :) så förhoppningsvis leder de någonstans :D

Igår så passade barnens faster dem nån timme medans de sov, så jag å S bara kunde få komma ut å gå tillsammans å göra något annat än att sitta här hemma :)
Vå stoppade in Frank i bilen å får ut på Sälsten där vi tog en prommis vid vattnet, å såå mysigt :) så fruktansvärt uppskattat att bara få komma iväg om så bara för en timme :) TACK snälla Elin :D
Tänkte visa nå fina bilder sen prommisen så får de avsluta denna vecka :)

TREVLIG HELG ALLESAMMANS :D










Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0