Trötter...

      Postat 2012-04-11 , klockan 20:12:33

Idag skickade jag in min hemtenta som jag suttit å skrivit på sen igår.. känns väl helt okey, men tycker alltid de är svårt när man ska analysera för att jag vet aldrig hur mkt lärarna vill att man ska analysera, å de är ju svårt när man har ett visst antal ord på sig att formulera sig på.. men nu är den skriver å jag kan inte göra nå mer åt den .. så bara att invänta resultatet å hoppas att de är ett bra sådant :)

Idag har barnen varit hemma från dagis, de var de igår också.. förkylda :( men i morgon ska de förhoppningvis kunna gå dit igen :)

Nää nu ska ja slappa lite i soffan å invänta S som jobbar eftermiddag :) super trött är jag, är jag alltid efter en tenta.. alla spänningar å  all stress släpper å då blir jag extremt tött :/ ny dag i morgon med nya tag :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0