Vart är solen??

      Postat 2012-04-17 , klockan 09:44:28

Jaa ni i morse så ringde S å förberedde mig på å inte bryta ihop å bli förbannad när jag tittade ut.. å i min värld trodde jag han menade att det kommit lite snö i natt som låg kvar.. men när jag väl tagit mig upp ur sängen å tittar ut!!! Vaa FAAN de är ju mitt i november ute.. så tok stressade fram barnens varmare kläder igen som jag så klart hade hängt undan.. å sen iväg till dagis Elsa satt å va skit sur i vagnen för att de snö å va kallt å ebba satt å tok skratta å försökte fånga snöflingorna ..

Sommar å sol vill jag ha NUUU..
Iof så har jag inte en aning om vad jag ska göra nu till sommaren :( måste försöka hitta nå extra jobb.. men just nu känns de så långt bort (fast det är ju inte de)

Annars då?? joo skolan rullar på , å de gör även planerna för bröllopet :) japp nu läste rätt.. såå sjukt spännande å så mkt att tänka på tur att jag ha Elin som håller reda på allt.. tror de allra mesta är planerat.. hur vi ska dekorera där vi ska vara är väl de som är kvar så de känns skönt att vi började i tid så man slipper stressa med de :) Jaa bröllopstårtan ska givetvis beställas å så men annars tror jag vi har läget under kontroll :P

Nää ni nu ska ja plugga lite innan jag drar igång med storstädningen :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0