Funderingar!!

      Postat 2012-08-24 , klockan 09:51:44
Sitter just nu och bara njuter av att det är Fredag och att S ska sluta i tid idag :) Att helgen ska spenderas med nära och kära, och att barnen är friska å krya trots att magskjuka och förkylning knockar alla familjer runt om oss...Men så funderar jag lite också... Igår kom papperet på att mitt namn byte är bekräftat.. Så från och med nu heter jag My Henning... :) Det var mitt eget val att byta efternamn då jag ville ha samma namn som resten av familjen.... Men vem är My Henning.. just nu ingen jag känner.. det låter obekant låter som en helt främande människa...någon som jag inte alls känner.. My Persson känner jag å ha känt hela livet... men jaa.. hmm... känns märkligt känns som om en del av mig försvunnit... tänk vad ett namn kan betyda mkt..
 
Senaste dagarna har jag gått igenom barnens klädföråd och deras garderober.. kastat kläder som är trasiga å stoppat undan de som inte används eller är för smått... för i morgon är det bytar dag så då ska det inhandlas nya kläder till barnen :) Skojskoj :) I morgon ska det även ätas middag med två goda vänner :) Mysmys!!

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0