Möhippa :)

      Postat 2012-08-09 , klockan 14:23:27
Har precis kommit hem från min Möhippa :)
Dagen igår började med att Elin, Sara, Sofia och Lilla Axel kom hem hit med fin lunch som avslutades med jordgubbar och choklas :) Efter det så begav vi oss med bil ner till Sundsvall och hem till Syster Isa där även Anna väntade.. Efter att ha intagit lite alkohol så blev det en tripp på stan där jag fick massa nytt smink (sånt jag aldrig unnar mig själv) + Att jag fick gå å fixa naglarna :D:D:D såå fint de blev å jag blev hur glad som hellst! Hittade även lite nya kläder som jag passade på att köpa till mig själv. När alla var klara på stan åkte vi upp till Isa igen, å fortsatte dricka lite smått.... Senare på kvällen blev jag bjuden på middag på Oscars :D SUPER god mat!!
Efter middagen åkte vi åter upp till Isa och satte där tills ganska sent och bara mys drack och surrade :)
På kvällen/natten gick jag, Sara och Elin ner till hotellet som de fixat åt oss :) väl där låg vi och surra å såg på tv en bra stund innan vi väl somnade :)
 
I morse åt vi Hotell frukost :) å nu har vi landat hemma :)
Tack tjejer jag hade en under bar dag och kväll :) :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0