Sen kväll!

      Postat 2012-08-10 , klockan 22:38:42
Nu har barnen precis somnat .... Vi har varit i Bygdegården hela dagen och kvällen för att fixa inför morgondagen :) Jag tror att det blir toppen fint i morgon.. men det känns som att det är någon vi har glömt.. vet inte alls vad.. men något!! Hmmm... jaa det lär väl visa sig tids nog om vi har glömt något eller inte.. Det blev iaf super fint på borden med allt som vi köpt till :) å baren ser riktigt stilig ut :) Hoppas bara alla andra tycker samma som mig :) iof så är det ju mitt och S´s bröllop så huvudsaken är ju att vi tycker det är fint men vore ju trevligt om någon fler tycker samma sak :)
 
Min klänning är iaf underbar :) Längtar tills jag kan visa bilder på den :) känner mig som en riktig sessa i den :) Underbart!! :) S är sjukt stilig i sina kläder :) Vill bara äta upp honom ;)
 
Nää nu ska jag och S gå igenom vår "att göra " lista en gång till för att se om det är någon vi glömt å sen är det sängen så man inte har påsar under ögonen i morgon :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0