Sista spurten!!

      Postat 2012-08-06 , klockan 14:57:47
Nu jävlar är det bara fem dagar kvar!
Denna vecka är nog den mest stressande veckan någonsin..
Idag, äre jobb för mig och S så barnen har varit på dagis sen kl 09 i morse :) gick över förväntat att lämna dem :)
I morgon äre möte med fotografen, å så ska vi hinna med att inhandla bubbelvatten, dricka åt barnen å allt sånt, plus att jag och Elin ska hinna skriva ut de sista programmen.
Onsdag - torsdag ska jag utsättas för möhippa.... spännande men nervöst!
Fredag ska vi hinna inreda å förbereda byggdegården.
På lördag så smäller det.. :)
 
Å mitt i allt detta ska vi hinna med att gå på bolaget, köpa en kofta till mig :) å se till att vi inte missat något :P
Som ni ser :P fullt upp så svarar jag inte i mobilen så vet ni varför :) haha!!
 
Nää nu iväg å jobba lite :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0