Sista veckan!!

      Postat 2012-08-27 , klockan 21:57:06
Jaa nu är det sista veckan jag och barnen är lediga!!
Det känns både skönt och skit trist.. skönt för att vi åter kommer in i rutiner, skönt för att barnen får leka av sig med sina vänner som de har saknat, skönt för att jag får ta tag i skolan igen så att den närmar sig slutet någon gång... men skit trist för att jag missar massa tid med barnen, för att det kommer en massa MÅSTEN.. å är det något jag hatar så är det dom där måstena...men men jag hoppas på en bra termin :)
 
Idag öppnade öppnaförskolan så jag och tjejorna var där i morse :) Dom trivdes som vanligt som fisken i vattnet.. svintrötta tjejer kom hem som knappt orkade äta lunch.. å som stupade i säng nu i kväll :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0