Tjej Helg :D

      Postat 2012-08-03 , klockan 18:22:08
I helgen kommer det bara vara jag och tjejerna hemma, för nu har S åkt iväg på sin Svensexa :) tror han kommer få toppen skoj ja :) Så i kväll ska ja passa på å sätta mig med Elin å fixa lite saker inför bröllopet! Jag säger bara det vilken jävla tur att man förhoppningsvis bara gifter sig en gång i livet!! För fyfaan vad mkt det är som man ska tänkt på.. :P en väldans tur att jag har Elin som säger åt mig vad jag ska göra :) haha!
 
Har iaf färgat håret idag så de ska va snyggt tills nästa helg :) fatta sjukt, bara åtta dagar kvar! inte mkt de ..
 
Nää ni nu ska ja dricka mitt kaffe å mysa med små tjejerna innan de ska sova :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0