Trött!!

      Postat 2012-08-21 , klockan 10:04:14
Är inne i en period nu där jag är sjukt trött, går bara å gäspar hela jävla dagarna å när barnen äntligen lagt sig på kvällen och jag kryper ner i sängen så går det inte att somna !!!! jag blir tokig.. Fattar inte vad som är problemet.. i går när S kom hem från jobbet så käkade vi middag å sen gick jag å la mig i sängen för att försöka vila bort min huvudevärk.. å då lyckades ja somna.. när jag inte skulle, S väckte mig halv 7... URS.... va svin trött hela kvällen men kl 22.00 när vi skulle sova...så låg jag vaken i evigheter.. å när jag väl lyckades slumra till så vaknade ebba å va vaken typ hela natten :/
 
Hela denne vecka jobbar S över också.. i går va han hemma kl fem i dag trodde han att det skulle bli senare!! Urs å blää säger jag åt de..
 
Känner att efter så här två-tre veckor utan riktig sömn, att de tär på en.. energin finns inte att sysselsätta barnen, finns ingen energi över att ta långprommisar med Frank :/ nää inget finns det energi över till..

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0