Älskade Söndag :)

      Postat 2012-01-15 , klockan 23:05:13

Helgen i Häggan har varit super mysigt för det mesta :)
Igår när barnen lagt sig så spelade alla "vuxna" sällskapsspel :) Sååå jävla roligt med sällskapspel :) Älskar det!! Vi spelade ett som hette Absolut överäns och ett som hette Med andra ord.. båda två va hysteriskt roliga :)

Idag har Elsa haft en av sina mindre bra dagar.. Jag hatar dessa dagar.. jag känner mig totalt världelös på alla sätt som inte kan hjälpa henne.. allt blir bara fel och hon kan inte sluta.. spelar ingen roll om men försöker bryta det genom att gå ut eller bada eller sitta ner å ta de lugnt dessa dagar funkar inget... INGET ALLS... GAHHHH..... jag vill bara skrika ... men inte åt henne.. för jag ser hennes frustration över att det blir som det blir och jag vet vad psykiskt utmattande det är för henne.. men hon kan inte det bara inte går att sluta.. Hon slog Ebba med en gaffel i ansiktet.. hon har bitat å klöst mig i annsiktet hon sparkar å slår å förstör allt i hennes närhet.. å de går inte få något stopp... VAD SKA MAN GÖRA??? jaa..?? inte en jävla aning.. se till att skydda Ebba och sig själv å så klart andra människor.. men.. ja.. jag vill ju bara hjälpa henne så hon kan hjälpa sig själv när det blir så här...

Jag och Frida fick iaf B på vår uppsats :) Såååå jävla skönt :) underbart.. vi är så jävla duktiga.. denna gång har jag verkligen unnat mig själv en klapp å axeln å kännt att faan va ja är bra :) I morgon drar nya kursen i gång å barnen ska vara på dagis på riktigt :) Spännande å se hur det går :) Hoppas det blir en bra dag :) en dag som alla kan njuta av och njuta av varandra på kvällen :) å inte ja.. ehh skit samma jag hoppas på EN BRA JÄVLA DAG I MORGON :)

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0