ÄNTLIGEN måndag!

      Postat 2012-01-23 , klockan 10:24:11

Tro jag är ganska ensam om att säga ÄNTLIGEN måndag! ¨
Måndag betyder rutiner, S jobbar, barnen är på dagis, och jag pluggar vi äter middag fem å allt rullar på som de ska. Veckorna betyder att Elsas humör är på en ganska jämn nivå.. På helgerna spårar det ur.. av någon konstig anledning!! Ingen familj kan hålla på rutinerna varje helg.. men åker å hälsa på någon släkting äter middag lite senare.. lägger sig senare.. vi försöker hålla på rutinerna så gått det går.. men de blir ju svårt eftersom dagis tex är stängt.. å det är jätte jobbigt för henne.. hon förstår verkligen inte varför man ska vara på dagis vissa dagar men vissa dagar får man inte :S

Jaja.. de är vilketsom skönt att det är Måndag å ny vecka.. det är även skönt att veckorna är längre än helgerna :)

Idag? Joo idag ska jag å Min vän Frida ner till Birsta :) har inga speciella planer på vad jag ska kolla efter men lovar att det säkert blir något :)

Ha de gott :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0