Kväll :)

      Postat 2012-01-16 , klockan 20:03:47

Urs säger jag bara... denna kurs kommer inte va rolig.. kommer vara massa jävla läsande, å sånt läsande så man läser å memorera å när man skrivit tentan äre BORTA ur huvudet.. jag hatar att plugga så.. jag vill läsa skriva läsa disskutera.. å läsa igen.. för det är då det fastnar i mitt huvud..

Ebbas första riktiga dag på dagis hade gått super bra :) skönt att veta att barnen har det bra på dagis.. kom hem med två super nöjda men trötta töser.. middagen gick bra å ebba kom i säng å då brakade allt lös.. :( när man precis började hoppas på att allt skulle vara bra =/.. ( å nu behöver inte alla tänka/tro att jag tycker att  BRA är när barnen inte små tjafsar å trottsar...Bra för mig är när ingen kommer till skada eller gråter stora floder.. det är en BRA dag för oss här hemma.. )
Funderar på att ringa BVC för att höra om dom har några råd å tipps.. har pratat med dom förr men .. jaa.. jag vet inte vad vi annars kan göra!? Måste ju försöka hjälpa oss hjälpa henne på något sätt!!hmm... jaa.. nu när lugnet intagit lägenheten så ska ja ta å mysa ner mig i soffan å försöka slappna av ett tag.. föreläsningar hela dagen i morgon på skolan :/ SNARK..


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0