Onsdag.

      Postat 2012-01-18 , klockan 20:50:50

Idag var skolan riktigt tung.. Just nu snurrar allt bara runt i huvudet!! men de kanske lägger sig till rätta under natten.
Pratade med BVC idag.. vår bvc sköterska är lika fundersam som vi..Hon sa att vi skulle försöka stoppa utbrotten innan dom kommer innan dom hinner eskalera.. att vi ett tag framöver ska vara stenhård emot henne.. så fort hon slår, biter, petar eller luggas ska vi markera på en gång... jaa de förstår väl jag också å jag tycker att vi gör de.. men hon menade på att vi hällst ska ligga steget före så vi kan ta henne när hon gör de eller precis är på väg att göra de.. å att hon får en sträng tillsägelse första gången.. inte en "varning" hmm.. känns tungt.. känns som om vi kommer vara på helspänn hela tiden springa runt å vakta henne.. bvc sköterskan menade även att Elsa kan ju inte slå någon om hon inte får chansen.. men då menar jag att hon måste ju få försöka att uppföra sig.. hon måste ju få vara med sin syster med sin mamma med oss i familjen vi kan ju inte utesluta henne..

ååå.. jaa ... just nu som sagt å snurrar ALLT i huvudet jag och S ska prata egenom det hela ikväll eller i morgon.. å så får vi se vad vi ska göra.. Dom skulle iaf kalla in lite mer proffesionell personal på BVC som kanske kunde hjälpa oss.. som kanske kunde svara på våra frågor för dom känner att dom inte kan besvara dom.. å de känns ju bra.. :) något bra.. iaf men det känns sammtidigt som ett stort misslyckande för mig som förälder.. känner mig totalt tom och världelös.. Att jag som är mamma till henne inte kan hjälpa henne.. URSA... jaja.. får väl bara inse att jag inte kan så jag måste ta hjälp av någon som kan hjälpa mig att hjälpa henne att hjälpa sig skälv...

Nää nu lite tv tittande innan sängen :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0