Torsdag :)

      Postat 2012-01-26 , klockan 13:42:48

Nuu är knattarna tillbax på dagis igen, så idag har jag roat mig med att plugga :)
Känns som om jag har lite att ta igen nu efter två dagars sjukstuga :(
I morgon ska Elsa hjärtat åka ner till sundsvall till sina kusiner och sova hela helgen :) jag hoppas verkligen det går bra, hon har aldrig sovit borta så länge!! På lördag ska ebba sova hos sin Farmor och Farfar och jag å simon ska på födelsedags partay! Ska bli så skönt att få göra någon med S utan knattarna :)

Läggningarna denna vecka har gått super bra, å Elsa har varit på relativt bra humör. Vi har låtit henne vare uppe till 8 halv nio MEN.. när Ebba lägger sig kl 7 är det lugn lek på rummet som gäller eller sitta i soffan med mamma eller pappa å kolla på tv... Alltså ingen slams å trams.. :) Det är funkat toppen bra.. hon har frivilligt sagt till när hon vill krypa ner i sängen å sova.. å de har tagit henne tyå 2 min för att somna..

Nää nu ska ja tvätta å städa lite innan ja ska hämta Små Knattarna :)

Höres :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0