....

      Postat 2012-07-13 , klockan 10:22:54

Å det trista vädret fortsätter, man blir extra trött å grining å barnen blir helt stolliga av allt regna å tråk! Men men ha hört att det ska bli bättre till veckan :) så det är det jag väntar på, veckan!
Iaf så har vi börjat öva Elsa på att sova utan blöja nattetid.. vi började för två nätter sen, å både igår å i natt klarade hon sig genom natten utan olyckor :) Vi ser till att hon kissar innan hon lägger sig, å innan jag lägger mig tar jag upp henne å kissar henne å lägger henne igen, haha. . hon vaknar inte äns när jag lyfter upp henne å sätter på henne på toan, hon fortsätter sova sittande :) så än så länge funkar de toppen :) Hoppas det håller i dig! Kan säga att hon är super stolt över sig själv, hon anser nu att hon är lika stor som sina stor kusiner :P

Annars så håller jag å Elsa på å tampas med vem det är som bestämmer här hemma egentligen, hon har kommit in i en period där hon ska förhandla om ALLT och ha sissta ordet i allt! Å det gör mig tokig.. i förrgår skrek hon åt mig å S.. - Ni är bara små bebisar och kan inte bestämma över mig, jag är en stor tjej det är jag som bestämmer!!

Jaa jag antar att det är övergående det också! Hmm.. suck men det är väldigt påfrästande och behöva bråka om allt! Idag när S kommer hem så har han sedan två veckor semester :) skönt för honom, vi ska verkligen njuta av att ha honom hemma :)
Hoppas ni får en toppen fin regning dag :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0