Tirst väder och planering!!

      Postat 2012-07-12 , klockan 15:16:26

BLÄÄ för vädret som har varit denna vecka, skit tist verkligen.. men men då får man dessto mer gjort inne :)
Nu är det mindre än en månad kvar till bröllopet :) planeringen är igång (det har den ju varit ett bra tag men nu börja jag känna mig stressad) .. Idag ska Elin och Marcus komma och käka middag och jag och Elin ska gå igenom allt igen och försöka planera dekorationen lite mer noga! Skit mkt att tänka på! Men det bröjar ta sig.. :)
I helgen far vi upp till Övik till Bästa Sofia, Moa, Linus och Axel :) ska äntligen få se Lilla Axel :) det blir nog super bra de..

Te veckan har S semetser å då jobbar jag.. :) ska jobba Måndag till tisdag och torsdag :) sen helgen efter det är det dop och stads fest, å sen återstår en jobb vecka för mig å sen är det ju för tusan nästan dax för att gifta sig! Ojoj.. någon som börjar bli nervös?? Jag?? nää inte alls :P vi höres hörrni!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0