Besök och trött som tusan..

      Postat 2012-06-07 , klockan 09:47:58

Jaa igår for vi ner till Min syster som bor i Njurunda :) både jag och barnen va super trötta då Elsa hade varit vaken halva natten å dessutom bestämde sig för att kliva upp strax efter fem :( men det gick ganska bra ändå, vi gade det super mysigt, va ute ganska mkt å lekte å åt både lunch och middag där nere :) Väl hemma så somnade knattarna rätt så fort och jag kan säga att det inte tog många minuter från det att de hade somnat till att jag sov som en gris i soffan :) skönt som tusan att somna itid så man orkade upp pigg å glad idag :)

Ebba och S sover fortfarande :P så jag och Elsa sitter i soffan och tittar på Dora, och myser. När resten av familjen behagar att kliva upp så ska jag släpa ut allihop för det ser ut och vara finfint väder ute :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0