Bröllop :)

      Postat 2012-06-04 , klockan 20:28:13

Shit va tiden går fort, bröllopet närmar sig med stormsteg :) maten är nu beställd, klänningen och S´s kläder är under produktion så de kommer om ca 4 veckor :) lokalen bokad, skor inhandlade till mig, barnens kläder nästan klara :) shitshitshit!! nu börjar till å med jag bli lite nervös jag vill att allt bara ska klaffa den dagen och bli perfekt :) Men på ett sätt så kommer det ju vara det även fast inte allt blir som planerat eftersom jag kommer tillbringa dagen/kvällen/natten men alla människor som jag Älskar :)


Kommentarer
Hanna K skriver:

Åh ska ni också gifta er, var och vilket datum? =) Vi ska gifta oss den 14 Juli i Säbrå kyrka. Börjar få mycket fjärilar i magen nu!

Mvh Hanna K (LillSpooky)

2012-06-05 , 14:21:44
Hemsida/Bloggadress: http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0