Godmorgon :)

      Postat 2012-06-26 , klockan 10:40:54

Denna morgon har jag och barnen städat och bakat chockladbollar :)
Min farmor å farfar kommer nämligen på besök i dag, de ska uppvakta Elsa som fyller år på torsdag :) Men de är tyvär inte hemma då :) så då får vi ha två kalas :)

Igår lyckades jag smita iväg hemmifrån en timma :) Jag, Frank och Sara tog en mysig prommis ut på Sälsten :) super skönt var de, å bara få ränsa skallen lite, jag kan tycka att när man är hemma med barnen 7 dagar i veckan så behöver man få komma ifrån någon timma iaf :) Frank fick bada i havet för första gången, först var han livrädd men sen blev han nyfiken, han var såå söt :)




Älsklingsungen som fullkomligt ÄLSKAR sina solglasögon :)
Hon har dom på sig inne som ute :)
Å grymt snygg vet hon att hon är i dem :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0