Kvällen!

      Postat 2012-06-05 , klockan 20:48:04

Elsa skulle lägga sig och mysa i sängen nu i kväll vid sex å lyssna på Mora Träsk.. Inte mig emot om hon vill göra de.. :) fem min senare när jag tittade till henne så sov hon som en stock!! :( suck! Så när jag la Ebba vid sju vaknade hon ju självklart.. så nu är hon uppe å piggare än någonsin!! inte direkt vad min plan var men men.. Hon är iaf lugn.. Ligger i vår säng och kollar på TinTin :) Så hon får väl ligga där då tills hon somnar :)

I morgon ska vi förmodligen ner till Sundsvall till syster å hennes familj... men det beror lite på när Elsa somnar i kväll.. orkar inte åka med trötta ungar å vara borta en hel dag! :P

Trevlig kväll hörrni :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0