SOMMARLOV :)

      Postat 2012-06-04 , klockan 19:21:47

Första dagen på sommarlovet idag, sjukt skönt.. :) fick även veta att jag har klarat den stora hemtentan som vi skrev för typ tre vekor sedan, sjukt skönt de också :)

Idag var jag och barnen på Öppna Förskolan på förmidagen å nu på eftrmidagen var det sommaravslutning på barnens dagis :) där bjöds de på sång och korv :) Ebba för lite förvirrad av att vi gick dit så sent på dagen och att mamma blev kvar på dagis under hela tiden :P men annars så hade dom nog ganska skoj tror jag :)

Stressen börjar byggas upp angående jobb iaf, se inte ut som om jag får jobba så mkt som jag hoppades på.. jag måste jobba!! suck.. jag hatar pengar!! eller jag älskar ha pengar, men tycker de är sjukt irriterande att allt alltid ska handla om pengar.. å speciellt när man inte har dom!

Nää nu har trollen precis lagt sig, så jag ska mysa ner mig i soffan å försöka få in i huvudet att det inte finns en bok som jag behöver läsa, inte ett arbete som jag behöver skriva, inget skit jag behöver analysera å inget manus jag behöver trycka in i huvudet :P.. kommer nog ta en stund innan jag förstår det.. men ska göra mitt bästa :)


Vi har haft barnens kusin Lilla Lina här i förra veckan och helgen :) myspys å gosa bebis :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0