Student, bråkiga barn, och lång tråkiga dagar!

      Postat 2012-06-18 , klockan 15:40:23

Jaa sen sist har vi hinnit med att uppvakta S´s lilla syster då hon tog studenten :) Vi hade en super mysig dag/kväll.. :)
Mesta dels så har vi annars bara varit hemma, eller vi har ju varit i lekparken, skogen å massa sånt men på hemmaplan :) barnen är för tillfället mer vild än tam.. GAHH.. blir tokig .. Ebba har nämligen börja sagt ifrån då hon tycker något är fel och Elsa har lite svårt att anpassa sig efter det.. så dom slåss bråkar skriker slåss å skriker lite till!! men det är väl övergående (får jag hoppas) vi försöker vara ute så mkt som det bara är möjligt å när vi väl är inne försöker jag rida ut stormen på bästa sätt!!

på onsdag ska vi på 1 ½ år kontroll med Ebba.. Shit hon börjar bli stor min bebis.. :/ :) blandade känslor där kan jag säga! :)

jaa.. de va väl allt just nu lägger upp lite bilder i kväll tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0