Urs vad dålig jag är på att skriva....

      Postat 2012-06-25 , klockan 08:58:27

Men tyvär så är vi nästan aldrig hemma!
Midsommar firades i Häggan med svärföräldrarna och några andra skäktingar till S.. :)
Vi hade det toppen mysig, och barnen hade det super roligt (det är ju det viktigaste). Vi byggde en midsommar stång, dansade åt massa go mat och surrade in på småtimmarna :)








I morse fick jag glädjande nyheter också :) Så underbart att vakna och ta en titt på telen å se sådant, det gör lixom inget att kl visade för lite när man får läsa om sådant :) <3
Ska verkligen försöka bättra mig på att TA mig tid att skriva :)


Denna vecka går åt att planera Elsas kalas :) Hon fyller nämligen hela TRE år på torsdag! Kan ni tänka er de? Tre år?? Shit min Lillbebis som nyss kom ut!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0