Då va vi igång med praktiken!

      Postat 2012-03-12 , klockan 20:13:11

Måndag.. vilket innebär att praktiken är igång igen!
Måste erkänna en sak.. jag trivs väldigt bra med att vara hemma å plugga, jag är hemma på morgonen när barnen vaknar å är hemma på eftermiddagen när barnen kommer hem.. vill jag låta barnen vara ledig en dag bara för ATT så kan ja göra de.. urs.. vill inte att skolan ska ta slut på ett sätt men på ett annat kan det vara skönt när den gör de.. När jag är klar med utbildningen så vette tusan om ja vill ha en 100% tjänst.. :S kanske låter konstigt?? men tror jag heller jobbar 75% kanske å kan vara lite extra med barnen nu när de är små.. när de blir stora å inte längre vill vara med sin töntiga mor kan jag tänka mig att jobba 100% :)

Den här veckan kommer blir en sån där tråkig å världelös vecka.. där S å jag bara går om varandra hela tiden.. :( Jag går på praktik när han sover å jag sover när han kommer hem :( Skit trist!! men men.. är ju bara denna vecka :) nästa vecka jobbar han ju förmiddag å kommer vara hemma före mig på dagarna :) :) :)

Som avslut på denna måndag vill jag bara visa er två kort som det finns väldiga likheter emellan :D




Den övre på dotter Ebba :) å den undre på mig själv i samma ålder :)
Vad säger ni?? lite lika är vi iaf :)

Puss å Hej


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0