De är över nu!

      Postat 2012-03-26 , klockan 19:29:44

Japp nu är tentan skriven, lite läskigt att det ändå känns bra på något vis.. känns som om jag kanske har lyckars klara mig!! Ursa.. bättre att ställa in sig på att man inte gör de å bli överaskad när man klara den tycker jag! Men men.. de visar sig hur det går, jag har iaf skrivit den å gjort mitt bästa...

Igår var det underbart väder ute så jag, S å barnen va ute ett bra tag på dan :) barnen lekte i en vetten/gegg pöl de hittade å jag å S klippte lite buskar å krattade lite :) så mysigt att det äntligen är vår.. :) :) Känns som om man börjar se slutet på tunneln på denna tunga termin, snart sommar lov :D Skönt!

Nu har jag precis nattat båda barnen, så hade tänkt unna mig själv en slapp kväll i soffan med lite tv tittande å inget plugg alls.. I morgon äre skola igen å ny tag!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0