Dop å en jävla kväll/natt!

      Postat 2012-03-11 , klockan 08:41:42

Jaa igår va vi ju på dop :) Jätte mysigt var det i krykan å efteråt fick vi massa gott fika.. Tack för att vi fick vara med och dela dagen med er :)

På kvällen skulle simon iväg å träffa några kompisar, vilket innebär att jag å tjejerna fick en kväll själva :) tyvär var barnen å trötta så de somnade vid 8.. jag var duktig tyckte jag å la mig vid 9 å kollade klart på melodifestivalen i sängen :) När den va slut var jag super trött å ville inget annat än sova.. men tror ni att det gick?? ICKE!!!!... katterna bestämde sig för att kuta runt som nå tok .. vilket ledde till att även hunden ville vara med å leka.. när de lugnat sig så väckte hunden barnen genom att gå fram å putta på dom med nosen.. när jag hade fått dem å somna om så va de så jävla varmt i vårt sovrum att jag fick ställa upp balkongen... å jaa där någon gång så somnade jag till men vaknade av att balkongdörren slog igen å en av katterna skrek.. (nej ingen katt kom till skada) klev yrvaket upp för att titta.. jaha då va katterna utstängda på balkongen.. öppnade dörren igen å släppte in dem.. å la mig, vaknade med ett tyck efter stund av att hunden skällde.. GAHHH.. katterna hade lyckats bli utstängda igen.. så då var det bara att släppa in dem å stänga balkongen! Sen låg jag å vände å vred mig i evighet fastnade för en kass serie på tv.. sista gången jag tittade på klockan så va hon 02.25.. sen vaknade jag till där S kom å la sig i sängen vid halv fyra.. å barnen bestämde sig idag för att kliva upp kl 05.45!! Jaaa.. så mkt sömn ha de inte blivit.. :P

Idag? joo vi ska ner å uppvakta min lilla syster som fyllde år igår :)
käka lite middag å umgås, hon å hennes Sambo har ju varit på Malta i typ 3-4 veckor så har inte sett henne på en evighet! MYSPYS!!

   
Tok ebba :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0