Fredag :)

      Postat 2012-03-23 , klockan 20:12:36

Som jag har längtat efter denna dag, inte bara det att det är FREDAG vilket innebär att hela familjen är ledig de kommande dagarna.. nää nu är min praktik också klar.. De känns väldigt skönt att den är klar, nu kan ja fokusera på tentan(som jag för övrigt skulle behöva lite trolleri för att klara) men de känns även tråkigt att inte få träffa barnen nå mer.. jag är ju sån som tar till mig barnen som om de vore mina egna och skulle gärna vilja följa den resten av livet!! träffa dem prata med dem, få ge dem en kram när de behöver å skratta med dem när de har roligt! jaa.. så tråkigt tycker jag alltid att det är när praktiken är över.. :( men jag måste ju ändå lära mig att skiljas från barnen för i mitt om jag får något jobb framöver så har man ju ändå barnen bara något år.. urs vill inte äns tänka på hur jobbigt jag kommer tycka att det är då!! då känner man dom ju ännu mer.. gahh.. jaja senare problem..

I morgon åker Älskade Elsa ner till min lilla syster i Sundsvall :) de ska mysa på där nere så jag få lite mer lugn och ro att plugga till tentan.. Tack Syster yster :) för en gångs skull så va de inte vi som frågade om barnvakt.. iof så bruka vi väldigt sällan göra de ( typ 3-4 gånger per år kanske) utan min syster frågade om hon fick låna Elsa å de kunnde inte passa bättre än just denna helg :D

Nää nu ska ja vänta på S å så ska vi ha lite FredagsMys här hemma :)
Trevlig helg hörrni :)


Ebba är super glad över att de börjar tina och att man behöver mindre kläder på sig ute.. de betyder nämligen att även hon kan gå omkring ute och utforska :)


Elsa älskar allt vatten som finns ute just nu :D


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0