Ibland undrar jag!

      Postat 2012-03-27 , klockan 20:50:09

Ibland undrar jag hur folk tänker, hur folk kan göra vissa saker utan att få dåligt samvete??
Nu har vi i ett halvårstid tjatat om att Elsa inte får sova på dagis.. å dom låter henne sova ändå :( så trist när det ska bli så här.. först blir ja å S väldigt besvikna å sura på personalen på dagis, sen blir vi osams med Elsa på kvällen för klockan bara blir mer å mer å hon vägrar att sova.. å allt detta bråk å alla irritationer går änkelt att förhindra.. genom att inte låta henne sova.. hur svårt kan det vara??
Det är fortfarande VÅRT barn och vi bestämmer, vi ska kunna påverka förskolan men just nu känns de som om de skiter i vad vi säger :( hoppsan hon somnade, hon somnade men bara en liten stund, vi trodde hon fick sova idag!!... ursäkterna är många!!

Jaja.. allmänt haft en dålig dag så kännde bara för att skriva av mig lite.. ha stört mig så extremt på allt i dag i skolan också.. en stackars lärare fick skäll fast det egentligen inte var henne jag/vi va arg på men hon fick för de.. de va ju inte riktigt meningen.. men är sjukt trött på min skola också.. som aldrig funkar som den ska å alla bara skyller på varandra.. å inget är någon ansvar det är alltid någon annans ansvar!?.. suck..

nää nu ska ja försöka få Elsa att sova å sen ska ja hoppa in i en väldigt snabb dursch å sen i säng :)
Hoppas ni andra haft en bättre idag :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0