Trött!?

      Postat 2012-03-15 , klockan 19:39:06

Sjukt trött jag varit de sista dagarna, i går somnade jag vid halv nio i soffan.. :(
Så de ska bli otroligt skönt att sluta kl 12 i morgon S är dessutom ledig i morgon så när jag slutar är hela min älskade familj hemma.. :) super skönt! Å hela helgen ska vi tillbringa tillsammans..
Nästa vecka kommer bli ett arsle.. praktik hela dagarna å plugg hela kvällarna är ju tentan v.13 på måndag :( HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag klarar den.. annars kommer jag grina ihjäl mig.. orkar inte ha någe som släpar efter eftersom vi drar igång så snabbt på nästa grej.. Hmm.. så håll alla tummar å tår ni har så kanske de kan gå vägen.. Nää nu ska ja försöka tjata i säng Elsa.. misstänker starkt att dom låtat henne sova på dagis idag IGEN!!!.. GAHH man kan bli tokig för mindre.. vad är det dom inte förstår när vi säger..
- Elsa får inte sova på vilan utan bara vila....
Nää igår hade hon sovit 40 min!! S hämtade dem idag så han frågade inte men med tanke på att hon inte äns ser trött ut så har hon nog sovit!!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0