:D:D:D:D

      Postat 2012-05-05 , klockan 13:37:31

Igår fick vi ett samtal nere från sundsvall sjukhus, det var min älskade Lilla syster som hade lyckats hitta Elsas snutte :D:D:D kan ni förstå vilken glädje, någon snäll människa hade plockat upp den från golvet där den låg och hängt upp den över en stol i fika rummet :) så när min syster skulle in där för att hämta en stol så såg hon den :) S fick ta en liten omväg från jobbet när han skulle hem å plocka upp den, å behöver jag berätta att Elsa blev lycklig när han kom hem.. hon höll stenhårt i snutten hela eftermiddagen och kvällen :)

Just nu är S och Elsa ute i regnet och blåser såpbubblor :D jag sitter här och väntar på att Lilla Ebba ska vakna så att även vi kan gå ut å få lite frisk luft :)

Har jag berättat att jag börjat GI igen?? de har jag.. fortfarande lite fett som jag vill få bort innan bröllopet :) på tre veckor har jag gått ner nästan 4 kg :D bara genom att ändra maten :) hur sjukt är inte de??  en månad kvar nu innan vi ska skicka in måtten för klänningen så mitt mål är att gå ner minst 4 kg till :) tro ni det går?? det tror jag :D lr jag hoppas det iaf :) nu har jag beställt lite ballonger som vi ska ha där vi ska ha middagen sen iaf :) tro dom kommer bli toppen fin :D

http://www.tradera.com/ballonger-just-married-i-2-farger--brollop-karlek-fest--auktion_341085_140273151

http://www.tradera.com/ballonger-hjarta-vit--brollop-karlek-kalas-alla-hjartansdag-mm-auktion_341085_148565891

http://www.tradera.com/ballonger-satin-lila--brollop-kalas-fest-party-mm-auktion_341085_148827983

+ att jag beställde lite lila och vita rosen bland som vi ska ha på borden :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0