Det som inte får hända...

      Postat 2012-05-03 , klockan 19:35:22

Idag skulle vi på återbesök på sjukan med Ebba för att de ville titta på benet :)
Eftersom vi inte hade någon barnvakt fick Elsa följa med, hon hade självklart sin snutte med sig ner dit..
Vi var bara in på barnmottagningen å så en väldigt snabbis in på 45:an för att titta till Isa å Lilla Lina ... å när vi kommer hem är snutten borta :'( NEEEEJJJJ!!!!!!!!! jag vet att vi hade den när vi spritade händerna innan vi gick in till Lina.. men vart tusan är den nu!??!??!?! Ha satt Isa och Kim på att söka där nere å fråga personalen.. som tur är så tar Elsa de ganska bra, än då länge hon har precis lagt sig.. å jag har LOVAT henne att jag ska köpa en ny snutte med mumin på om vi inte lyckas hitta den tills i morgon.. Fatta vilken ångest jag har .. det var jag som tog den av henne när vi skulle sprita händerna.. om hon hade fått hållt i den så hade den garanterat funnits kvar.. den måste ha glitit ur min väska lr nått.. :( sorgen är stor.. hon har haft denna snutte sen hon var en 3 dagar gamal :/ ... HOPPAS HOPPAS den kommer tillbax....

Det har ju varit sista april också :) vi hade de super bra, vi var ute i Häggan hos barnens farmor å farfar :) barnen hade de super mysigt :) så vad mer kan man som mamma begära??
tanken vara att jag skulle visa nå bilder sen Elsa var å red.. men orkar inte vänta på att de ska laddas upp i kväll.. så tar de en annan dag.. nu ska ja sörja snuttens försvinnande i soffan en stund innan jag ska lägga mig :(


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0