Gladeliglad :D

      Postat 2012-05-09 , klockan 15:45:28

Vet ni vad :) Idag fick jag ett telefonsamtal angående jobb :D
Hur glad blev inte jag på en skala 1 till 10 då?? svin glad :)
Gäller iof bara i morgon ska få hoppa in å vikariera på en förskola här i stan :D men de är ju alltid en dags jobb iaf :) å kanske mer om jag sköter mig bra ;P

Idag har jag varit väldigt effektiv, jag har skrivit klart sista delen på hemtentan, skrivitklart och skickat iväg två läsloggar, avslutat ett litet arbete å även fått in de å påbörjat att skriva den super stora skrivuppgiften vi har :) + att jag dammsugit :) super dukig känner jag mig :)

Nää nu ska ja hämta hem trollungarna å mysa sönder dem en stund :D


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0