Godmorgon :)

      Postat 2012-05-06 , klockan 09:07:56

Shit redan söndag :/ vet inte riktigt vart denna helg tagit vägen, men men.. söndag är det iaf å vad ska vi göra med denna dag?? Joo de ser ut å bli riktigt fint väder så förmodligen så ska vi vara ute å fixa på gården :) så att det blir klart å så att barnen får vara ute och lufta sig :)

Igår regnade å snöade de.. :( å jag blir tokig jag vill inte se en ända snö flinga mer nu förns i november.. vi va ut en stund på förmiddagen för Elsa ville leka i regnet men sen va vi bara hemma å tog de lugnt.. jag sorterade upp på barnens rum.. URS va saker dom har.. rensade ut yttligare en svart säck med nallar.. behöver jag säga detta fler gånger JAG HATAR NALLAR!!!!!!!!!!!!!!!!! fattar inte varför ALLA ska envisas med att köpa nallar, de är inte roliga.. mina barn kanske har 3 sopsäckar nu i källaren fullproppade med nallar.. å nej de leker inte med de.. de har sina favoritnallar som de sover med å nå andra små nallar som de leker med ibland.. och de får de självklart ha men alla andra nallar har jag burit bort.. vi har inte plats för dom å dom används inte så ner i källaren.. självklart kasstar jag dem inte för det är trots allt barnens saker som dom fått så dom får stå där nere tills vi har ett slott som dom kan förvara nallarna i ;)

Nu på morgonen har jag suttit å surfa runt lite, Elsa har nämligen beställt ett smurfkalas :) hon vill ha en smurftårta och blå ballonger :) men vet ni vad :) vill hon ha ett smurfkalas så ska hon få en RIKTIGT smurfkalas :) ha hittat en sida som både säjer, plast tallrikar med smurfarna, muggar och ballonger med dem de har till å med dukar :) Kolla in denna sidan :) ---> HÄR de är alla möjliga teman på kalas :) så ska ni ha barnkalas titta där :) super skoj sida :)

Nää nu fixa frukost å sen putta karln ur sängen :)
Ha en trevlig söndag ALLA :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0