Tisdag :)

      Postat 2012-05-08 , klockan 15:18:27

Både igår och idag har jag suttit hela dagarna och skrivit tenta, vi har en hemtenta denna vecka :) i går skrev jag del 1, idag del 2 å i morgon ska ja ta itu med sista delen å tanken är att på torsdag ska allt läsas igenom å fixa lite små saker bara :) men vi får se hur de hinns med förhoppningsvis hinner jag med min planering :)
Igår bokade jag bilgetterna till Moraträsk :D jag, Elsa, Sofia å Moa ska gå den 13 MAj jag hoppas att barnen kommer uppskatta de iaf :)

Strålande väder ute, å jag får nöja mig med att sitta inne å skriva på tentan.. :( hade hellre vare ute och lekt med barnen :) men vi kanske tar de när jag hämtat dem på dagis. :)




Vet ni vad, jag hatar när vuxna människor inte kan bete sig.
Det spelar ingen roll vad man gör tycker jag, så länge man kan försvara de..
men om man inte kan försvara de på ett lämpligt sätt lr om man måste ljuga
så är mitt Tipps.. LÅT BLI ATT GÖRA DE!!

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0