Tjosanhejsan!

      Postat 2012-05-10 , klockan 19:52:58

Ikväll är jag ruggit trött :/ klev upp sex i morse (vilket vi inte brukar göra här hemma) sen tog jag en prommis bor på andra sidan stan för att jobba lite på en föskola där :) har varit svin skoj :) hoppashoppas man får hoppa in å jobba mer i sommar :) Hämtade barnen vid fem på dagis, svin trötta var dom redan då.. men vi tog oss hem å lyckades fixa nån form av middag... ebba somnade redan kvart över sex, hon drack inte äns upp vällingen innan hon somnade.. Elsa höll sig vaken fram till nu eftersom det var hennes favorit program på tv:n idag :) nämligen Fixa rummet :) Men nu sussar även hon, å jag ska fixa det sista på tentan å sen skicka in den så jag kan vara ledig i morgon, S jobbar ju eftermiddag så han har friskift i morgon å barnen är hemma från dagis :) så självklart vill jag också vara ledig :D:D Å det tänker jag vara också :)

Nääni :) nu ska ja fixa tentan å sen kolla på Dokumentären på 3:an om unga föräldrar :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0